Thursday, May 29, 2008

modevisningsnerver

Jag har modevisning idag. Jag är så jävla nervös att jag bara vill dö.
Jag vet inte vad jag är nervös för egentligen, jag ska inte ens gå på catwalken den här gången. Mina kläder ska, dock, men det är egetnligen bara roligt. Jag kanske inte är nervös? Jag kanske vaggat in mig själv i en falsk trygghet av att jag kanske inte är så narcissistisk som folk vill få det till?
Jag kanske i själva verket sitter här och njuter av att folk ska glo på saker jag har gjort och att jag är nöjd?

Vem vet? Vem vet?

Om ni vill kika förbi och sola er i min glans, eller bara visa välbehövt support:

Folkuniversitetet klockan 21:00 idag, 29/5
Kungstensgatan 45 (korsar norra Drottning.g inte svårt att hitta alltså.)

Alla välkomna.

Lycka till till mig.

No comments: