Friday, May 30, 2008

LOVELOVELOVE (session of confession)

Jag är ett prettoas. Rakt igenom helt plötsligt. Det beror inte på vädret.

I've crossed the line, jag svek brudlaget och jag säger "ååååh va gulligt!" när folk svarar på frågan hur de och deras respektive träffades.
99% av min vakna tid går åt till att tänka på en annan person än mig själv, på ett eller annat sätt.

Om ni minns mitt inlägg om par och bebisspråk kan jag lugna alla med att så illa är det inte. Dock hatar jag inte par på stan som gör töntiga saker, jag är inte elak mot andra människor som är pretto och jag räknar in en person till i allt jag får för mig skulle vara kul att göra. Vilken jävla vändpunkt, vilken total fucking turn.

Kvinnogrisen är helt enkelt slaktad och ikväll är det grillfest.

Drinkar låter för övrigt som en bra idé idag? Ja, det gör det.

No comments: