Wednesday, June 4, 2008

Detox dag två

Ok, redogörelse för igår då...
Det gick såklart skitbra för mig, igen.
Förutom kaffet med socker och brutala antalet cigg som dagen slutade med så var jag faktiskt på gymmet. Länge.
Som om inte det var nog så rörde jag mig hela vägen till ICA (500 meter) för att köpa middag.

Middagen bestog av en halv Billys pepperonipizza, samt en hel capricciosa fryspizza.
Som en oliv i drinken manglade jag en halv chipspåse på det också.

Jag ska till gymmet igen. Det är iaf plus minus noll.

Om det blir sol idag ska jag bli brun. Årets skämt, men ändå...

Jag slapp sova ensam i natt igen, guld värt. Han pratar i sömnen och snarkar. Ytterst charmigt. I like it.

Dessutom åt jag en vitamintablett;)

2 comments:

Chileresan said...

hörru snygging ,så dig på youtube!!

MMMMM..
om och om igen kolla jag på det!!!

Snart så är jag me er igen.

Pinoccia Piratan Pippidoll said...

HAHA vafan... jag bad inte om min fame va:)

Ja snart snart.. två veckor va?