Monday, June 16, 2008

PMS

Ja jävlar vilket humör jag är på. Jävla blodveckan har börjat och som om det inte räcker med att man ska vara förbannad över det så blir man ju hormonellt jävla instabil. JAG blir det. Fy fan. Jag vill bara skriva skit om allt och alla.

Fan man borde återupprätta skampåle och gatlopp som straff för folk som inte kan bete sig. Folk som älskar småintriger, folk som är obefogat självcentrerade, folk som inte hör av sig, folk som borde sluta höra av sig, folk som är oberättigat nonchiga... and on and on and on.

Dessutom så läste jag i "Flickan och skulden" också när jag tog en cigg på balkongen nu vill jag döda alla jävla vidriga våldtäktsmän som inte ens fattar att dom är våldtäktsmän, dom är fan värst. Äckliga snubbar som ligger med medvetslösa tjejer fan DÖ ALLIHOP DÖÖÖÖÖÖ!
Pubertala porrsurfande jävla silikonbröstgluttande skitungar väx upp för helvette försvinn ur mitt liv dessutom det verkar ju krylla av stereotypstöpta skithål i den här världen fick jag bestämma skulle dom bli av med kuken allihopa så man slapp leva i vetskapen om att hälften av alla snubbar har så keff jävla kvinnorsyn och runkar till så jävla vidriga grejer att man önskar att man kunde se in i deras äckliga ruttna hjärnor och veta att man skulle kastrera dom på plats med ett jävla slött rivjärn. Dom kan ta sina vidriga jävla vanföreställningar om hur världen och kvinnor ser ut och börja ta varandra i arslet och mäta kuk med varandra, skabbiga jävla hundar. Tjatsexa med varandra istället och operera in koksaltlösning i kroppen så dom duger åt varandra för deras referensramar är så jävla skeva att man kan undra om män ska få sitta vid internet över huvud taget... JAG HATAR STEREOTYPER måste alla vara så jävla tama i huvudet jag kräks!


JA det är ytterst omoget att skriva arga omotiverade ointressanta inlägg på en jävla blogg stäm mig då så det händer nåt under den här jävla årslånga skitdagen.

No comments: